2010-09-18

Sambon var och pratade med några på socialen. Han blev kallade till ett möte där angående dottern. Där det kommer fram att dottern har blivit mobbad sen vt,hennes bror vill ha sex med henne och så fick han berätta hur allt har varit och är. Soctanterna har ju gjort hembesök hemma hos hans ex och ville få några saker bekräftade. Dom frågade också hur han skulle ställa sig till om hon flyttade hem till honom. Jag fick veta allt detta igår. Jag sa som det var om hon flyttar hit då får han ta allt ansvar gällande henne, då börjar han gnälla över att han måste lägga om sina tider och allt. Men JAG då? Varför ska jag alltid rätta mig efter alla andra? Det är inte min dotter inte mitt ansvar. Herregud jag har lagt ner 6 år på hans dotter utan att någon har brytt sig om det.. Så nu e de slut me de..   Tänker jag rätt?

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Men oj, så jobbigt och knepigt. Ja, eller så borde tjejen kanske bo ngn annanstans, ett tag? Kunde kanske bli lugnare och bättre för henne, på lång sikt. Samtidigt är allt rätt till 100% som hon säger, måste man också försöka ta reda på.

2010-09-18 @ 13:07:09
Postat av: Nathalia

Hej!

Färlåt att jag ej har skrivit på år och dar!

Synd att läsa att det fortfarande är jobbigt med din sabos bar/barnen.

Jag tycker att din sambo faktist få ta ansvaret det är hans barn han uppgift att se till att dom har det bra. Du har gjord så gott u kunat utan att få ett TACK.

Kram.

Postat av: Camilla

Tack Nathalia för din fina kommentar.

2011-02-05 @ 09:21:47
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0