2008-04-14

Ja ni mina vänner. Helgen har varit kaosartad. Tur att jag var borta hela lördagen, så behövde jag bara umgås med styvsonen i 4 timmar. Söndagen var jobbig, tjata och gnata. Han blir 16 år men beter sig som 4 år, blir bara irriterad på honom. Orkar inte med honom faktiskt. Det ska daltas och man får inte säga till.

Men nu i morse då tog mitt tålamod slut, då tappar han ett helt mjölkpaket och står med armarna i kors. Och frågar vad ska jag göra? Åhh jag blev så arg så jag hämtade skurhinken och ställde den framför honom och frågade vad tror du att du ska göra? Hela kylskåpet var fullt me mjölk och det fick jag skura. Blir så less både på sambon och styvsonen. Fattar inte att inte sambon vågar säga till honom att han ska göra rent efter sig. Skura golvet fick jag också göra till slut..

Nä jag vill inte ha hit ungen något mer. Vi som har haft de så lugnt och skönt.

Han kastade runt på den minsta så han gjorde sig illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0