2008-02-12

Jaha nu har jag varit på möte med sambons ex. Herregud människan kan ju inte säga vad hon tycker och tänker utan ska bara fokusera på att hon mår dåligt, är trött , måste vara glad jämnt. Hon tror att hon är den enda som är trött, mår dåligt osv.
Men men jag sa vad jag tyckte och tänkte, att vänskap är det inte tal om utan att jag gör det här för barnens skull inte hennes. Men det ska hela tiden tyckas synd om henne. Sen sa jag igen att jag måste lägga ner mer tid på mina barn, då har hon tolkat det som att jag struntar fullkomligt i hennes/deras barn och det stämmer inte.

Fortsättning följer vi ska ha ett möte till om 2 v.

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Många, många styrkeKRAMAR till dig

2008-02-14 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0