2008-08-06

Hejsan alla trogna läsare!

Vi var på grönan i lördags, men det var bara jag och 3 av barnen som åkte dit, sambon var hemma med våran minsting som har haft vattkoppor och inte var riktigt kry ännu och tur var väl det som det regnade i lördags. Så hade styvsonen kommit till oss så hade han fått varit hemma med sin pappa och lillebror, för jag hade inte orkat ha honom med mig..

Ni ska få veta också att sambons ex bryter överenskommelser när det gäller umgänget och det ska sdambon och hans ex prata om framöver på mötena när dom ses på familjecentret.. Så vi får väl ses vad som händer på den fronten..

Den 22/8 är det möte på BUP, då ska sambon gå själv, för jag ska vara hemma med Filip eftersom han är ledig från dagis då, för personalen ska på utb...


Skriver mer när jag har något att berätta....

Kommentarer
Postat av: skabbis

hoppas det går bra idag på BUP!

2008-08-22 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0