2008-01-22

Nu är jag så arg så jag kokar över snart. Nu gnäller sambons ex över att jag har köpt en ny jacka till deras dotter och att den måste ha varit dyr eftersom det var en märkesjacka från Stadium. Avundsjuk är apan rent ut sagt. Herregud jag fick 2 jackor för priset av 1 jacka, så varför inte passa på så att båda tjejerna fick varsin ny jacka, alltså min dotter och styvdottern.

Trött trött är jag på henne! Fattar inte att hon inte kan lägga pengar på barnen istället för att hacka på vad jag köper..

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Ni verkar ha det rätt jobbigt ser jag när jag läst din blogg. Onödigt att gnälla över att du köpt en jacka, tycker hon borde vara nöjd istället över att du gorde det. Men tyvärr tänker vi inte lika alla. Ha det gott. Kram Nina (sis02)

2008-01-23 @ 14:21:40
URL: http://ninnos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0