2008-07-01

Var ju på möte igår och kuratorerna tyckte att styvsonen skulle följa med till Grönan, fast min sambo förklarade varför  inte hans son fick följa med, så tyckte dom det iallafall. Jag har sagt till sambon att ska styvsonen  med då får hans föräldrar dela på hans kostnader, jag har sparat pengar till oss andra 6 det tycker jag räcker för min del.. Är det taskigt av mig att begär det av dom? Som sagt vissa tycker ju att jag är en ragat så...  Och för det andra så är det jag som får hålla uppsikt över honom och tjata på honom och det vill jag helst slippa. Men jag vet att det är så det blir.....

Kommentarer
Postat av: emelia

jag anser att du e ej nån ragata. först tycker jag att det e fel att skolan kör över din sambo. sonen måste lära sej att ta konsekvenserna av kontentan...

och det e ju helt klart att hans mamma och hans pappa skall dela på kostnaden. Det e ju en självklarhet.. stå på dej gumman

2008-07-01 @ 19:40:06
Postat av: Camilla

emelia: Det är inte skolan utan familjecentret och deras kuratorer som vi har pratat med...



Tack för allt stöd...



Kram

2008-07-01 @ 19:48:39
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059
Postat av: emelia

oki men det verka vara skumma kuratorer tycker jag... du vet att jag finns här för dej:-D kram

2008-07-01 @ 19:59:40
Postat av: Puman

Men om både du och din sambo inte tycker att han ska få följa med så tycker jag att ni ska stå fast vid det.

Men har ni inget annat val så får föräldrarna dela på kostnaden.

2008-07-02 @ 09:05:27
Postat av: anitsa

Ta inte med honom till grönan. Det är ju du och din sambo som bestämmer över eran familj och inte några kuratorer. Det är ju en familjeutflykt, så om man ska med får man se till att tillhöra familjen, även när det är vardag och "tråkigt".Kram

2008-07-03 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0