Du anonym som skrev den 24 juni..

Han vill inte ens vara här någon helg och ha tråkigt. Det tycker inte jag är rätt mot dom andra barnen som är här vv eller mot våran son som bor heltid...  När han inte får som han vill dom enstaka ggr han har varit här, så drar han hem till mamma.

Ja jag avskyr allt som har med denna situtation att göra eftersom det är jag som blir den elaka i det hela.. Som sagt du vet inte allt, men det finns någon du kan fråga om du vill veta mer.. Du vet inte hur mycket jag har kämpat för sambons barn och hur mycket mina barn har fått lida på grund av det här....

Kommentarer
Postat av: emelia

jag vet hur detkänns. min mans barn vill ej heller hälsa på och om dom gjorde det så var det på deras vilkor och då skall jag eller min dotter vara hemma.. min man blev les på dom (vuxna i dag) Han har ingen kontakt med dom i dag. och jag kände mej med som den elaka "häxan"

styrke kramar till dej vännen

2008-07-01 @ 22:01:28
Postat av: emelia

blev litta fel min dotter och jag skulle ej vara hemma menade jag

2008-07-01 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0