Till Nettan

Sambons barn vet att jag tycker om dom! Så felet ligger inte hos mig, det har sambons dotter sagt när jag sms:ade och frågade henne. Och sen har vi bara 1 gemensamnt barn, dom andra 2 är mina! Och dom vill bo vv än så länge och dom är ändå 16 och 14 år och skulle dom inte vilja det, då vet jag att dom talar om varför..

Som sagt nu får mina stora barn lite tid med sin mamma. Och jag orkar just nu inte bry mig så mycket om det andra, utan det får sambon lösa!  Som sagt mina barn är också skilsmässobarn, så då borde det ju vara synd om dom också!

Kommentarer
Postat av: J.

Kan inte dina barn försöka lyssna lite med henne om och när de stöter på henne? Fast kanske inte ens samma skola.

2009-02-23 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0